Još kao dijete bila sam fascinirana ljudskim tijelom i ponašanjem. Sjećam se da sam jako rano počela postavljati pitanja o tome zašto ljudi hodaju na način na koji hodaju, kako se smiju, zašto su tužni i kako pokazuju da su ljuti.

Iako sam 2005.g. razmišljala o upisivanju studija psihologije, odustala sam od upisa. Naišla sam na nešto drugo, meni puno zanimljivije. Bio je to studij rehabilitacije usmjeren na rad s djecom s teškoćama u razvoju i odraslim osobama s invaliditetom. Moj poziv je bio vrlo prirodan nastavak življenja mog uvjerenja, a to je da čovjek više od svojih ograničenja.

Za vrijeme studija je krenulo moje pravo istraživanje ljudskog mozga i ponašanja. Kako sam istraživala terapeutski rad s djecom i odraslima, tako sam istraživala i sebe. Put me nekako uvijek vukao u rano djetinjstvo, razdoblje prvih iskustava vezano uz osjećanje vlastitog tijela i istraživanje svijeta kroz igru. Zanimalo me što se sve krije iza dječjih očiju. Još više me zanimalo kako taj svijet pomaže djetetu da otkrije sebe. S vremenom sam počela intenzivnije raditi s djecom rane i predškolske dobi s teškoćama. Usredotočila sam se na period prve godine života što je rezultiralo trogodišnjim radom s majkama i dojenčadi koji su rođeni prijevremeno. Moj rad je još više usidrio moje uvjerenje, a to je da unutarnji osjećaj sigurnosti i prihvaćanja sebe svoje temelje gradi kroz prva iskustva djeteta u interakciji s roditeljem. Tada sam se ujedno dublje počela pitati koliko ja uopće prihvaćam svoja ograničenja, koliko uopće mogu raditi s obiteljima na prihvaćanju teškoće djeteta kad na toliko razina ne prihvaćam sebe.

Odgovore sam našla, a i još ih nalazim u istraživanju svog djetinjstva i svoje interakcije s roditeljima. Ograničenja su i dalje tu, ali sada sebi dajem vremena da se isplačem, da se naljutim i da otpustim. Nasmijem se i idem dalje s igrom. Dajem si vremena za nježnost prema sebi, a i iz tog mjesta dajem vremena djeci da nauče bit sa sobom. Roditelje učim da nauče pustiti svoje priče kako bi nešto trebalo biti i daju si prostora da razigrano istraže što bi sve moglo biti.

Profesionalno obrazovanje

  • magistra edukacijske rehabilitacije, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet u Zagrebu
  • doktor razvojne psihologije, Sveučilište Paris Descartes, Francuska
  • praktičar iz terapije igrom, Rocky Mountains Play Therapy Institute, Kanada
  • prva hrvatska konferencija za DIR/Floor time, Udruga za pomoć djeci s poteškoćama u razvoju i poticanje harmoničnog razvoja djece i mladih
  • završene edukacije: senzorna integracija u dojenčadi i u djece s teškoćama u razvoju, Akademija za razvojnu rehabilitaciju, Zagreb / CSPER, Srbija
  • završene edukacije: Neurosenzomotorna i refleksne integracije (NMRI Masgutova metoda), Avevita, Slovenija
  • Centar za integrativni razvoj, edukacija za terapeuta integrativne tjelesno-orijentirane terapije, Zagreb